اقتصاد و مدیریت

اقتصاد و مدیریت
 
به دنیای اقتصاد خوش آمدید

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط محمد جواد اکبری

علی‌محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» در مورد درآمد دولت از هدفمندی یارانه‌ها در سال جاری گفت: اعضای کمیسیون تلفیق و عموم نمایندگانی که در صحن علنی به درآمد 50 هزار میلیارد تومانی دولت رای مثبت دادند، بر این باورند که دولت باید با این رقم وضعیت را مدیریت کند و بین 30 تا 40 درصد قیمت حامل‌های انرژی را افزایش دهد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: از رقم پیش‌بینی شده برای هدفمندی یارانه‌ها در بودجه، 5 هزار میلیارد تومان به بهداشت و درمان اختصاص دارد و از 45 هزار میلیارد باقی مانده،50 درصدش به صورت یارانه نقدی داده می‌شود، 30 درصد به بخش تولید و 9 هزار میلیارد تومان مابقی به تولید و اشتغال  در طرح‌های عمرانی دولت خواهد رسید.

احمدی گفت: بنابراین دولت برای بازتوزیع  22 هزار میلیارد تومانی که باید به شکل نقدی به خانوارها پرداخت کند، می‌تواندقیمت حامل‌های انرژی را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه نحوه افزایش قیمت حامل‌های انرژی و نرخ‌گذاری در این حوزه در اختیار دولت است،‌ گفت: برای مثال دولت می‌تواند قیمت بنزین را افزایش ندهد و به جای آن مازوت و نفت کوره را افزایش دهد یا هر تصمیمی تا سقف مجاز می‌تواند بگیرد.



.: Weblog Themes By Pichak :.



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 22381
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات پیامکی
استخاره آنلاین با قرآن کریم



تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • آی تی ایران
  • سرکه